måndag 4 juli 2011

monday monday.

kom just hem från bion. var och såg "bad teacher" med M och killen jag är ledsagare åt. 
helt okej film faktiskt. trodde den skulle vara sjukt dålig, men det var den ju inte.


nu sitter vi och tittar på en dokumentär om hur det skulle bli om alla människor skulle försvinna exakt nu. hur framtiden skulle bli med djur och natur och sånt där. man kan ju bli knäpp. det är en sak som är säker.


annars är det okej. har väl varit bättre, men det är inte kasst heller. har en gnagande ångest i bröstet som inte vill ge med sig för tillfället. men det ger väl med sig snart!


i morgon blir iaf en toppendag! lizette kommer hem och hälsar på och ska vara här under hela PIP! har inte träffat henne på såååå länge och jag saknar henne så det gör ont!
vi ska grilla och dricka lite vin i morgon kväll, men inte för mycket för jag måste ju jobba dagen efter. hrmf!


nu måste jag kolla på filmen och dricka min cola zero. tjena!


/C

Inga kommentarer: