måndag 15 augusti 2011

one week to go.


nu är det en vecka kvar tills skolan börjar och jag LÄNGTAR! äntligen vet jag vad jag vill göra med mitt liv och det är ju fantastiskt bra att linjen är så bred så att man kan jobba med olika saker om man tröttnar på något. 2år är utbildningen. toppen!
fick schemat häromdagen och såg att i vecka 3 så ska vi läsa en bok. samma bok som jag precis läst ut. haha! det är ju hur bra som helst! jag har iofs inget emot att läsa den igen eftersom den var så bra. men jag kanske inte behöver läsa hela utan bara vissa delar! 


ska snart iväg och träffa killen jag är ledsagare åt. sista veckan som ledsagare nu. känner att jag inte kommer hinna med det när jag börjar skolan nu, för 6 timmar i veckan är ganska mycket och jag vill koncentrera mig på skolan. enbart. de avråder en, starkt, att jobba samtidigt som man studerar. och det förstår man ju. 


i lördags var jag hos bästa Lofti och festade till det lite i Karlstad! det var mycket trevligt! 
vi var på förfest hos hennes kompis och sedan gick vi ut. vi hamnade på Blue Moon bar och på Koriander. nice! 
har saknat henne massor och det var underbart att träffa henne! min lilla Lofti!


idag har jag käkat lunch med Magnisen! myspys! min fina vän! saknar honom massor! hela tiden! wäh!


nu ska jag pyssla lite här hemma! göra ett schema att ha i almanackan och plånboken! hihi!


/C

Inga kommentarer: