torsdag 1 december 2011

drops of jupiter.

sitter och pluggar med emelie. även fast vi inte pluggar samma sak så är vi ett bra team. jobbar på som bara den! heja oss!


händer otroligt mycket just nu. plugg, försöker leva ett så normalt liv som möjligt utan att känslorna ska ta över för mycket osv. har inte känt för att göra något speciellt den senaste tiden. 
har pluggat om dagarna, kommit hem, lagt mig i sängen och kollat på supernatural. lusten finns inte.


jag har aldrig upplevt att någon väldigt nära mig har blivit fruktansvärt sjuk och att personen inte kommer överleva denna fruktansvärda sjukdom. det gör så ont i mig och jag vet inte alls var jag ska ta vägen känslomässigt. om jag bara kunde göra något! men jag kan inte. det går inte. känslomässig berg&dalbana, jo tack.


nej nu ska jag fortsätta med det jag egentligen ska göra, plugga.


/C

Inga kommentarer: