onsdag 25 maj 2011

hang with me #2.

sitter med kissekatten i knät. är hemma på lunch från jobbet. 
fick långlunch idag! 1,5h. nice!
jobbet funkar hur bra som helst! det är ju väldigt fritt och det passar mig som får panik när jag känner mig låst.


mycket upp & ner har det varit ett tag. det är jobbigt med så snabba vändningar. hoppas jag får komma iväg snart och få andra pills. det vore rätt skönt faktiskt!
orkar inte med skiten när det blir sådär.
kan liksom aldrig slappna av på riktigt. 


i morse när klockan ringde, 06.30, var jag så otroligt trött. M gick upp, men eftersom jag hade ställt klockan på 06.45 sov jag vidare. i en kvart. hah.
hörde att han grejade i köket, så jag gick dit och kollade vad han pysslade med.
han hade gjort frukost, korv och ägg! söta. bara för jag pratade om att jag vill loosa lite vikt så sa han att vi kunde testa LCHF. sure tänkte jag och så fixar han det här. han är så fantastiskt underbar min karl! 
sen diskade han mitt diskberg efter frullen. jag får dåligt samvete för att han passar upp på mig så mkt. han hjälper mig med så mycket. underbara! och han är min min min!!!!!! <3


nu ska jag fixa lite innan jobbet!


/C

Inga kommentarer: