onsdag 28 september 2011

skallgång.


nu närmar det sig! idag fick vi nyckeln till nya lägenheten. det kommer bli awesome! är taggad som fan för att börja måla och greja. har köpt en väggschablon idag som är mycket fin.




den ska vi ha, fast orange. till det lilla rummet. mitt pluggrum. åh vad bra det kommer bli! mihi!
i morgon ska vi iväg och köpa färg så vi kan börja måla i helgen. vitt vitt vitt. 


ska till "läkaren" i morgon och skälla lite. de är ju så otroligt dåliga på att följa upp så man blir ju nästan mörkrädd. usch. 
efter det ska jag till skolan och se vilken basgrupp som jag blivit indelad i. det gör ont i hjärtat av ångest för det. shit. menmen. det kommer nog bli bra. eller det måste. vi ska ju vara i den gruppen i ett år liksom. 


nu ska jag gå och sova lite så jag orkar upp i morgon. tjena.


/C

Inga kommentarer: