fredag 20 januari 2012

long time no see.

nu var det ett bra tag sen jag skrev sist. ujuj. har liksom inte haft tid att spy galla här utan jag har fått tortera mina nära och kära med skiten. men så är det ibland :) 
inte för att grejen med att blogga är mitt liv, men det är faktiskt ganska skönt att få skriva av sig ibland.


livet flyter på som vanligt. upp&ner&fram&tillbaka. i vanlig ordning. men jag överlever! 


trivs bra som fan med utbildningen! sicken grej alltså. snart går vi ut på en 11 veckors praktik också. det ser jag verkligen fram emot.
har precis skrivit färdigt en individuell uppgift i sociologi. krångligare får man ju leta efter. hah. menmen. jag tog mig igenom det så det är fina fisken. kanske skulle ta mig ett glas vin nu när jag varit så duktig! :)


trivs otroligt bra med kära M också. han är så fin. love love love! <3


nu VIN!


/C

Inga kommentarer: