måndag 23 januari 2012

a new body and soul.

<3

måndag, bloody måndag. 
har varit en ganska produktiv dag. druckit kaffe med jennifer, varit hos knasdoktorn och snackat, lagat mat, varit på en 8 km promenad med magnus, bokat myshelg på loka brunn med världens bästa M. vi fyller 1 år den 5 februari. trodde jag skulle tröttna på det där med att fira årsdagar när jag närmade mig gammalåldern, men icke. det är myyyys! tjoho!

annars lunkar det väl på som vanligt. när jag var hos knasdoktorn fick jag se min journal från utredningen som gjordes för snart ett år sen och det var intressant. stod lite saker där i som jag inte visste om så det var ju trevligt att jag fick reda på det nu. wellwell. det var positivt iaf, det jag såg. 

i morgon är det näst sista dagen i skolan innan vi beger oss ut på praktik! ser fram emot praktiken som fan! det kommer bli så intressant. testa på arbetslivet lite. har ju ingen aning om detta är något för mig, även fast det känns som det.
det återstår att se helt enkelt :)

nu ska jag titta på parks and recreation och dricka saft med mitt hjärtegull! pusspåhonom!

/C


Inga kommentarer: