onsdag 4 april 2012

sing sing sing.

länge länge länge sedan nu såg jag :) 


tycker att precis allt och ingenting händer på samma gång. jag studerar, praktiserar, sjunger, hänger, ja... u name it! 


är inne i ett flow just nu som jag faktiskt trivs ganska bra med. det känns som det går framåt. jag är gladare. det var länge sedan jag hade en riktig svacka. skönt! minisvackor kommer, men inte ofta. pillerna hjälper bra tror jag + att jag har rutiner i vardagen. rutiner och trygghet, som Tabita säger.


M är en ängel och jag trivs så bra med honom. han är nog ta mig tusan det bästa som hänt mig på väldigt länge och jag är lyckligt lottad. fattar inte hur han orkar stå ut med mig och mina galenheter ibland, men han säger själv att han inte lider av det. han tycker bara det är jobbigt när jag mår dåligt, för MIN skull. hör på den. vilken man! han är ju bara för bra helt enkelt, och han är MIN MIN MIN! <3


nu ska jag snart åka iväg för att sjunga med kören. tänk. jag som hatat att sjunga i kör är numera solist i gospelkören i karlskoga. och jag tycker att det är så KUL! jösses. 


förändring sker, och jag GILLART för en gångs skull. (så länge förändringen sker långsamt såklart!)


/C

Inga kommentarer: