söndag 29 maj 2011

sings out a song which is soft but it's clear.

har fått lite James Taylor-feber igen. det är nice. otroligt bra musik. hjärtat mår bra och jag blir faktiskt rätt rörd av musiken. 


idag är det morsdag! snart kommer mamma och hämtar mig. vi ska ut till lunedet och fika med mormor och morfar, moster m familj och morbror med familj. myspys. 
vill ju också gratulera min älskade mamma på hennes dag! i love u!


i morgon blir det jobb. gud vad skoj! :) trivs hur bra som helst där!! 
på tisdag ska jag till örebro på särskilt prov för utbildningen där. så jäkla nervöst. men som tur är ska pappa med så jag slipper sitta där och dö av nervositet själv. ujuj. det är mellan 08 - 11. men det ska nog bra. så länge man är sig själv så spelar det ju egentligen ingen roll. antingen tycker de att man är lämplig, eller inte. man kan ju inte göra så mycket åt den saken!


hade riktigt trevligt igår. jag och M drog till Erik Lundh och hans tjej som var husvakt åt hennes mamma och pappas hus. grillade och drack vin. sen kom Peter, Johan och Magnus. mycket trevligt.
vi drog till Red Brick och skulle kolla på band. shit vad de segade på scen!!! tog hur lång tid som helst innan de kom igång. men när de väl gjorde det så var det jättebra!


min M är så bra! vi har ju så otroligt roligt ihop! underbara han! idag har jag varit på honom som en igel. haha. vill ju kramas ju. han sa att han tyckte jag var väldigt kramig idag. annars är jag ju inte speciellt på. hah. man måste ju få kramas juuuu!!!


nu ska jag göra mig iordning för fika!


/C

Inga kommentarer: