lördag 4 juni 2011

bartender please. fill my glass for me.

sitter hemma hos M, där jag bott nu i ett par dagar. får tillbaka lägenheten i morgon men jag tror faktiskt att jag stannar här ett par dagar till! har blivit så bekväm här så det får bli så! inte för att jag sagt det, men det har jag bestämt :)


väntar på att Peter & co ska komma hit och dricka lite alkoholhaltiga drycker innan det ska dras ner mot Red Brick. vi har en flaska vin som vi kan dela på och det får räcka för kvällen. vi ska ju iväg och grilla i morgon kväll så det får bli lugnt.
+ att vi måste till apoteket i morgon klockan 10 (typ). carolineutanframförhållning vad namnet. 
kom hem till min lght förut för att hämta piller. men inte fan fanns det några där. 
jag är 100% säker på att jag hade en kartong med en karta kvar. men den fanns ingenstans! snacka om störigt. 
well well. hade ju piller för kvällen, men ändå! 


fikade med sara idag! guuuud vad längesen det var, och oooooj vad jag har saknat henne! min fina fina vän!
pratade hur länge som helst om allt och ingenting! jag trivs så bra i hennes sällskap!
hon ska vara hemma och jobba hela sommaren så jag är överlycklig! woho!!!!


skulle väl kanske ta och röja lite här, men jag tror jag går och sätter mig på balkongen en stund i stället. måste hålla koll på kissekatten som numera har som favorithobby att sitta på bordet och kika ner på alla som går förbi. man blir ju lite nervös faktiskt:S


/C

Inga kommentarer: